YOHIO!

Gah! Jag längtar tills jag kan sitta och titta på Yohio på tv:n!!! Kommer sitta som fastklistrad framför den ^w^/ På söndag börjar det, kriget om vem som ska få vara med i Eurovision song Contest! Ska bli intressant att titta på fast när jag fick se att Sean banan är med i år igen blev jag lite dämpad... -_- Stackars barn. Så lär lyssna lite granna på hans bidrag innan jag byter kanal för stunden och när han slutat sjunga så byter jag tillbaka till kanalen igen. Så gjorde jag förra året... Låten var för konstig och ugh... Får rysningar när jag bara tänker på det! Men hjärtat blir varmt och gott igen när jag tänker på att Yohio kommer vara med ^^<3 Hoppas stort på att han kommer vidare!!!! Han rockar!!!

//Jin-sama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0