Ny kurs!!!

Då har man börjat sin nya kurs i engelska! Har världens coolaste lärare som kan flytande engelska! Brittisk dialekt och allt!!! Idag ska jag iväg till mangaklubben och ha lite skoj^^<3 har inte varit där på flera veckor! När jag väl hade tid att gå blev jag sjuk och därefter kom mina båda tentor!!! Stressigt som fan var det! Ska även iväg på bio med à-kun. Ska bli kul ska bli intressant att se vad det blir gör bio0-0

I mars ska jag tsm med imouto-san som blivit sasuke i vår cosplay grupp-_- jag vill vara sasuke!!!! Vi kommer nog dock växla mellan varandra>_< kuma-chan ska också följa med till London och när vi är där ska vi gå på Harry Potter landet!!!! Har bokat allt så nu gäller det att hålla ut till slutet av mars! Jag vill dit nu!

//Jin-sama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0