Yohio i melodifestivalen!

Hej allihopa vet ni vad"!? YOHIO KOM TILL FINAL! Ni skulle bara veta hur jag satt och höll andan och när andra omgången var igång tappade jag humöret och gick in på min systers dator ett tag för att lugna mig. Rösta 6 gånger på honom och han vann! Kaeru-hime röstade ungefär 18gånger totalt 0-0 she went crazy! Rin hon röstade nog också som en galning >-<

Btw idag var jag med Neko-hime och äntligen kanske jag kommit fram till ett beslut när det gäller mina framtida cosplays! Ska försöka mitt bästa med att sy den dock... den kommer bli lite jobbig då det både är mantel, byxor, klänningaktig dress samt en LÅNG peruk att ta hänsyn till. Men är rätt nöjd med beslutet då det betyder att jag kan jaga Kaeru-hime sedan och skrämma henne.... HOppas ni alla har det grymt bra! Jag är på moln då Yohio vann. Och om Rin vinner biljetterna till finalen så vet ni vad jag är >w<

-Jin-sama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0