Kaeru-himes cosplay!

OMG säger jag bara! Kaeru-himes cosplay är så SÖT! I also want to make one! X_X Och den får mig att slitas mellan två cosplays åter igen... Jag har en del karaktärer som jag vill göra.
Gunter från Kyou kara maoh:
Kanda från D.gray man:
Aouba från Sakura-hime:
Bonten från Amatsuki:
 
Sedan vill jag göra en samurajdräkt med! >_< Huh-_- Det var nog alla och jag vet inte en enda tjej men det beror på att jag inte hittar ngn som jag tycker om så där värst mkt mer än Saber ^w^/ Hon ska få följa med till Kodachicon O-O Så blir att köpa peruk den här gången och fixa till cosplayen lite sedan är den klar <3
 
-Jin-sama.

Kommentarer
Postat av: kaeru-hime

Aaw.. tycker du verkligen det?!?! Tack jin-sama!!
Se till att göra gunter!!;-) vad ska yuri annars göra utan någon som håller koll på honom??;) stackars wolfram måste vara jätteorolig! Yuri utan en ändå livvakt... Sorgligt!

Men de andra karaktärerna som kända tror jag verkligen skulle passa dig! Och ser att du väljer aoba istället för kohaku;-) hehe...

Amatsuki har jag inte sätte eller läst så känner inte till deras karaktärer men han på bilden är supersnygg!!;)

Svar: HahahXD Jaop Yuri utan livvakt vem vet vad som kan hända? Men är du så säker på att du vill ha gunter efter dig? Som hela tiden förföljer dig och som hela tiden vill tvinga dig till studier och ändrar det du säger?Aouba har mer kläder + tycker jag passar att cosplaya killar <3 annars har jag tankar på den lilla tjejen (fan kommer inte på hennes namn!) fast göra hennes stora version ^w^/ Men nu har jag hittat en sak som får mig att bli så glad!!!!!
None None

2013-02-10 @ 19:50:02
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0