Mangaklubben 17/10-12

Idag är det återseende med mangaklubben har inte varit där på några veckor så ska bli så kul att gå dit igen! Sedan måste jag lämna in mitt färdiga arbete också! Så det blir att åka in till stan, lämna papper och sedan mangaklubben! I mangaklubben håller vi på med att göra en fanart tidning. Eftersom jag inte kunde gå förra gången vet jag inte vad dem bestämde... men förhoppningsvis får jag vara med. Har kämpat sedan igår att göra idén klar. Egentligen skulle jag vilja göra en naruto doujinshi med akatsuki men det fick man tydligen inte göra utan det ska vara helt eget vilket jag tycker är svårt... Men lyckades komma på en så nu är det bara att hoppas annars får den vara med nästa gång bara ^w^ har gjort två vanliga sidor och en dubbelsida + chapter 1 sidan. Tema: medeltiden med en tvist av fantasy, huvudperson kille dock inget namn än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0