Kultcon!

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Igår var sista dagen för anmälan till cosplaytävlingen och jag anmälde mig! Vad tänkte jag med!? Jag kommer dö!!! Eller ja ngt sådant.... -_-' Något som känns skönt är att jag kommer förmodlingen BARA cosplaya Sasuke under hela konventet! Damn shit om inte special-deon fungerar med sina awesome ninjamoves så jag slipper beskymra mig om svetfläckar. That's why you shouldn't use other colors then black and white >-</ Om en månad så fyller även min polare från Japan år! Så har redan börjat planera inför vad jag ska skicka till honom via posten O-O It's a suprice hihihiXD Under konventet, om vi hinner, kommer jag tillsammans med Kaeru-hime och Rin-sama att göra vår första Naruto AMV. That should be interesting, right?
 
-Jin-sama.
 
P.s Kaeru-hime aka Naru vet dock inget om det än så det ska bli kul att bara slänga in henne i dramat mohahahahahhahahahaXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0