RIN!

Nästa helg blir det ett besök till Rin igen! Ska bli kul! Då kanske vi äntligen kan göra en amv som vi velat göra ett tag! I WANT TO MAKE ONE!!! Så till dess ska jag ha gjort min Sasuke peruk klar och fixat iordning Rins julklapp! >_< I just bought it today ^w^/ Var i Ullared i helgen och köpte även  presenter till Pappa, Imouto-san och Neko-hime ! Jag lär bli FATTIG! >_< efter julklapparna är köpta heheXD En sak jag tänker på är om mitt kära brev till japan kommit fram! I WANT TO KNOW! Snart har man lektion om ngt. Så glömsk är jag, vet inte vad det är jag ska ha... Men så är det. Tenta plugg gör att man glömmer saker. Hoppas ni får en trevlig dag! LOVE YOU!
 
 
-Jin-sama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0