Redovisning.

Då var det snart dags för redovisning. En och en halvtimme innan lektionen börjar och jag är i skolan.. Suger lite att behöva vänta men hinner då göra lite saker som jag känner att jag vill göra ^w^/ Det positiva är att jag slutar tidigt idag, redan vid tolv! Men efter skolan blir det ändå plugg som gäller... -_- Igår var jag på mangaklubben, det var väldigt FÅ personer där vilket kändes en aning udda för i vanliga fall brukar vi vara runt 20-30 stycken. Men vi som var där hade kul>-< Jag fortsatte mina planer för min manga, har kommit så långt att jag planerat 20sidor! 0-0 trodde verkligen inte att den skulle bli så lång >_< Nu ska jag plugga lite eller ringa min syster och be henne skicka en grej för jag glömde ta med mig det... så typiskt!
 
-Jin-sama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0