Kultcon 2012!

Nu ska ni få se lite bilder från Kultcon i år^w^/
När vi hade lite tråkigt, tror vi åt frukost här men inte helt säkert!
 
Rin med sin ÄLSKADE cola!!!
 
Andra dagen då vi körde på Naruto-cosplay! Vi hittade även vår kära Gin från bleach som vi träffade på Harukacon! Detta var INNAN vi träffade på en yngre Sakura som tillsammans med Rin (Sakura) satte koppel på mig....
 
hm... Naruto läses yaoi? WTF!
 
Gin with a happy face^w^
 
I Always knew something was wrong with you! Neh skojar>-< men det Kaeru-hime läser här är yaoi p-p
 
Och en liten bild på folket >_<
 
Vårt bygge av ett berg med burkar! O-O som vi sedan sa att Naruto hade druckit >-<
 
The other side!
 
Vårt berg av dricka ^w^/
 
Naruto (kaeru-hime) skyndar sig ut från toaletten varför?
 
aja ser glad ut i allafall^w^ Maybe because she saw me >_< Tihi!
 
The last day! ^w^/
 
Randome people >-</
 
Vill egentligen inte visa den enda bilden jag har på mig själv men... men... IT*S TO UGLY! men gör det ändå! Failed cosplay ahead!
Lovar att rätta till den när jag har tid! Peruken är ett MÅSTE! Men det blir till helgen >-<
 
-Jin-sama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0