Klippning!

Idag blir det klippning och plugg som gäller! Senare idag runt tre-fyra tiden ska jag tillsammans med min Kaa-san klippa mig ^w^/ Har börjat bli irriterad på håret vid nacken som hela tiden vill stå utåt så fort jag duschat! Så nu ska jag få lite mer jämnare hår. Vet inte hur det stavars men WTF pash? posh? pach? Aja ni kanske fattar ändå ^o^/ Just det! I veckan skickade jag också ett kuvert med födelsedagskort mm till Japan! OwO Jag hoppas att han får det! Första gången jag skickar dit och är orolig! Tänk om det kommer bort eller kommer fel!!!! Som tur var skrev jag på baksidan min adress ifall det skulle hända ngt med det^w^/ Neh nu måste jag fortsätta har 65% klart av min uppgift så awesome!

-Jin-sama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0