Cosplay-grupp!

En grej jag inte nämnt än då tiden inte tycks räcka till OCH för att jag ville vänta med att berätta det så har jag tillsammans med två stycken andra (snart 3) bildat en cosplaygrupp som heter Undergroundcosplay. Jag valde namnet tillsammans med Rin (Sakura i cosplaygruppen). Namnet tyckte jag själv passade rätt bra in eftersom vi inte riktigt gått ut och sagt HÄR ÄR VI, då vi inte gjort några direkt videos(fanvideo) eller haft några live-sketcher och cosplaydagar tillsammans ännu. En till sak varför jag inte riktigt ville berätta det ännu är för att sidan ännu inte är riktigt 100% så som jag vill ha den. Bakgrunden och så är inte klart men jag lyckades iallafall lägga in heathern(tror jag säger rätt nu) så jag fick den bilden jag ville istället för en ful matta. Neh nu får ni hemsidan också, Neko-hime har redan sätt den eftersom Kaeru-hime(naruto i gruppen) sagt allt innan jag fått iordning bloggen.
 
undergroundcosplay.blogg.se (ser ni en sakura, naruto och sasuke har ni hittat rätt!)
 
Okej det var allt >_<
 
-Jin-sama.
 
P.s Om ni inte redan listat ut det pga mina tidigare cosplays så är det jag som går under namnet Sasuke på cosplaygruppbloggen då jag hela tiden på konventen heter det av olika anledningar -_-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0