Uppcon!!! ToT NO!!!!

Jag har en sak att berätta... Jag ville säga det tidigare men... men... jag var för ledsen för att säga något och var inte helt säker på om de skojade eller inte... Men nu ska jag tala om för er, vad det är som gör mig så ledsen att jag gråter så fort jag tänker på det. I år kommer det hållas det sista uppcon ever... Jag skojar inte, de har sagt det och även anledningen. Om man inte går i år har man aldrig chansen att gå igen. Detta suger!!! Jag och Kaeru-hime skrek när vi såg nyheterna på facebook och kunde inte tro på det, ville inte tro det. Men idag talade de om varför och det fick mig att på nytt gråta... TwT Är det här straffet för att jag inte kunde/ville gå i år utan vänta till nästa år?!!!!!!!!!!!!

Neko-hime I so miss you right now!!! Imorgon ska jag fan ta tåget vid elva och komma hem till Vaggeryd och försöka glömma sorgen!!!

-Jin-sama.

Uppcon R.I.P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0