Livet utan Mobil...

Ja nu hände det att jag glömde kvar mobilen i bilen. Jätte smart med tanke på att det är min väckarklocka och min sociala del ligger också mycket i den med tanke på att alla bor så långt bort! Så det blir inget ringande denna veckan och till Vaggeryd ska jag inte till i helgen... kanske får det bli så ändå med tanke på att jag lär behöva mobilen... Men min okaa-san sa att hon kunde skicka den men då är frågan hur länge det kan ta? O_O idag är man ledig men måste till skolan och måla klart min målning... Och sedan måste jag skriva klart mitt arbete också samt packa inför flytten! Stress är verkligen en del av vardagen.

-Jin-sama.

P.s kan inte lägga ut bilder från Ichicon då de ligger på mobilen... Om jag har tur hann jag lägga över några i allafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0