Cosplay-dag 2/5-2012!

Idag hade Kaeru-hime & jag en invigning av min Sasuke-cosplay som blivit klar!!! Vi hittade massa av roliga ställen att ta kort på i Växjö samt så blev vi även hejade på och fotograferade O_O Jätte weird! Det var även en som skrek "SASUKE!" Först fattade jag inte att det var mig de ropade på förens kort senare...

Här kommer bilderna från idag \^o^/ (tyvärr inte alla då Kaeru-hime har de andra)

Innan vi kommer in i rollerna eller i att bli fotograferade! HeheXD lärde sig en massa ställningar och so on.


Den dumma repet(av tyg) ville inte riktigt hålla sig på plats men det fungerade rätt bra ändå! Tyvärr så fick jag laga mina armskydd efteråt... de fick håll i sig eller rättare sagt tråden gick upp på något konstigt sätt... O_O men tur nog hade Kaeru-hime både tråd och nål så fick sy förhand... med grön tråd...


Lyckades ta endel roliga bilder på Kaeru-hime hahaXD Just det! Det var några som frågade om vi cosplayade från Yugi oh och vi sa helt enkelt no way!


God vad jag blev irriterad på solen!!! Skulle alltid komma mitt i ansiktet så man knappt såg något!


En sak by the way. Alla bilder är från min mobil och de blev rätt bra eller vad tycker ni? Glömde ta med mig kamran nämligen...


Såklart skulle Kaeru-hime klättra i träd också... Har även filmat endel men... vet inte hur jag ska göra med det men ska såklart försöka sätta ihop allt till en liten kort film>-<


Hittade också en cool sten som jag bara var tvungen att klättra upp på>_<


Kämpa Naruto KÄMPA, 'cause I won't help you MohahahXD


Kaeru-hime bestämde sig sedan för att sätta sig vid stenarna där borta... Och jag sa "trillar du i får du skylla dig själv-_-"


För att komma hit fick vi kämpa oss genom en massa nässlor!!! Jag fick leta efter en väg då Kaeru-hime var blind... Hon får inte sina kära linser förens imon så hon såg inte så mkt...


En fotbild måste ju trotts allt finnas hahaXD


Det här var roligast! "Gör en desperat men ledsen min, låtsas att du blivit fångad eller något..." Och det gjorde hon hahaXD



Epic bild...


En självisk bild... Lyckades dock på första försöket att ta en bild själv på mig hahaXD


"Bambu!!!!!!!!!!!!!"


En sak vi övade på var att inte säga våra riktiga namn utan säga Sasuke och Naruto till varandra... Vi lyckades rätt bra mot slutet hahaXD


En sak vi insåg var att vi skulle haft en tredje person som skulle kunnat ta foton på oss tillsammans... Men vi gjorde vårt bästa att ta några med oss båda...


Var så tvungen att klappa jätte kaninen i ehm... enbuske?


Sedan bestämde sig Kaeru-hime för att klättra och gömma sig lite...


Och kort efter det kommer några och vill ta foton och vi säger såklart inte nej>_<


Om det var några bilder jag gillade mer än de andra så var det dessa bilder! Man kan inte be om något mer än cosplay med Sakura-blossom>_<


Här hittade jag en rolig grej>_<


"Run Naruto run! Är vad jag skrek efter Kaeru-hime!


Ett till träd... -_-


Kya! \>o</ Snart klättrar även jag!


Snart kommer en av de roligaste bilderna! Den ser verkligen ut som om Naruto vill säga: "Sasuke why did you leave me?! WHY!!!!!!!!!!!?"


Ser ni minen?! HahaXD


Så trist att solen skulle bli ivägen!!!!

Och det var allt för den här gången ! ^-^

-Jin-sama.

P.S. I did the cosplay by hand >_<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0