Biljett!

Hehe, jag åker till Uppcon trotts allt men missar invigningen då Neko-hime tar studenten samma dag Uppcon öppnar vid ett. Jag bara hoppas på att inte de drar ut på tiden så jag hinner se henne springa ut samt få träffa henne innan jag måste åka -_- MEn jag har en plan! Om Kaeru-himes mamma skjussar oss till stan där bussen går ifrån så kan de hämta upp mig där! Jag kan ha all packning och så med mig redan vid studentfirandet mohahahXD I like my plan! <3 Ska bli kul att åka till uppcon då jag kan skaffa en till plushi som hör ihop med den jag redan har samt att jag får träffa Rin igen!!! Rin är en person vi träffades på Kodachicon tillsammans med en massa andra personer som Ino-chan, Serénn och mina två fangirls o-o Jupp lär bli en fartfylld resa men hade även tänkt fixa min Sasuke-cosplay lite extra så jag slipper beskymra mig om att ha stängd tröja hela tiden. Ska nu packa och även försöka komma på en plan när det gäller att sälja en bäddsoffa och säng...

-Jin-sama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0