Bilder från Kodachicon12.

Äntligen har jag tid att lägga ut bilderna. Egentligen har jag lite på en läxa att göra men tänkte WTF det hinner jag väl. Så här kommer dem. Tog inte så många pga att jag hade en fangirl efter mig HELA tiden... Så blev inte så många bilder...


Random cosplayare som jag tog kort på som tog kort på oss.


Are you tired Naruto?


Och jag hittade min kära Inoyasha!!! Jag blir typ galen varje gång jag upptäcker en Inoyasha så ja äntligen fick jag en bild >_< Blev även vän med henne.


Alla som var deltagare i cosplay-walken eller sketchen! Jag är med i det men syns tyvärr inte på denna bilden. Min kära Kaeru-hime tog inte så många bilder utan filmade det mesta...


Leta efter Sasuke så hittar ni mig!


Nu kommer lite bilder på dem jag och Kaeru-hime umgicks med och som blev våra vänner!


Här har ni Naruto och Serénn. Serénn är från Kyou kara maoh!


Här var uteplatsen som vi spenderade en hel del tid vid.


Låt mig säga en sak; det här är innan min FANGIRL dyker upp. Därför finns det en hel del bilder. Detta är från dag ett. Och jag säger en sak till; en fangirl kan vara rätt scary... Hörde ungefär varje sekund: "Sasuke vart ska du? Sasuke jag ska skydda dig från Naruto! SASUKE!!!!!!!!!!!!!"
 

Och Inuyasha var hyper hela tiden!


Närbild på Kaeru-hime som NAruto. Hon hatar denna bilden så lägger ut den bara för att retas lite... För hon lär lägga ut de fina bilderna på mig själv...


Kanske märker ni inte skillnaden på mina ögon... men när jag tog av mig dem. OMG! Det första jag tänkte var hur ljusa ögon har jag!


Dag två! Gruppfoto! Tjejen i leopardmönster-tröja var/är min fangirl... ingen ledig stund var det efter det mötet...


Det är en konstig känsla att ha en fangirl eller just det jag har två!!! Kaeru-hime också! Här har vi även träffat på Rin och Inoyasha har nu blivit Ino med Akatsuki cloak.


Ett till gruppfoto!


Får se nu... Maria från Vampire Knight, Ruzana, Sarah från Kyou kara maoh, fangirl?, Rin från blue exorsist och Ino från Naruto-serien.



Sista dagen allstå andra dagen. Ino lämnade oss för hon skulle iväg på en dansuppvisning. Här väntar vi på att bli insläppta till avslutningen.


Bad dem göra fula miner men Kaeru-hime lyssnade inte riktigt...


Kaeru-hime lyckades hitta Narutos halsband men enligt henne var det för grönt!


Innan kön kommer...


Här struntade jag i linserna, skulle tagit för lång tid annars!


Jag ville promt ha en fotbild så alla joinade in!


Hittade en söt bild som jag var tvungen att fota! Är en bild på Madara och hans bror.




The end! Lägger ut lite till bilder senare... Men måste göra mig iordning för skolan! SKa gå i Lolita klännings och peruk idag!!! OMG!

-Jin-sama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0