Sommarlov

Sorry för att jag inte skrivit på länge med flytt, jobb och konvent har tagit det mesta av min tid. Efter att varit på Ichicon så bestämde sig jag och Kaeru-hime att gå på Uppcon trotts allt för att det var det sista uppcon ever!

Imorgon börjar mitt 4 veckor sommarjobb på ett ålderdomshem. Allt jag hoppas att allt kommer att gå bra -_-

På Uppcon träffade vi Rin igen som vi träffade första gången på Kodachicon. Vi hade jätte kul och jag lyckades köpa en Kuragumi äntligen! Jag såg en hel del karaktärer som jag gillar och hittade även en liten Sasuke och Sakura ^_^ Jag köpte även nästan hela X-serien av Clamp samt några andra serier också. Och något som jag fått intresse för är Naruto spelet Ninja storm 2, har jag för mig det heter. Det hittade jag för 200kr på Uppcon och det är verkligen ett roligt spel att spela^w^

Under uppcon fick vi alla tre reda på att man kan åka till Japan under sommarlovet 3veckor för 16000 och vi bestämde oss för att åka antingen nästa år eller året efter, allt beror på om vi har pengar till att åka! Ska försöka ta mig i kragen och lägga ut bilder från konventen men det beror på om jag har ork till det då jag börjar jobba imorgon -_- Ha det bra så länge! XD

-Jin-sama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0