De VÄLDIGT försenade Ichicon bilderna.

Eftersom min kära mobil bestämde sig för att dö så fick jag skaffa en ny och de enda bilderna jag verkar ha på min dator var dessa:
 
Bild på Neko-hime & Imouto-san ^w^
Bild på värdparet heheXD Se ni den röda gubbe?
I found a GRELL!!! OoO
Och det gjorde Neko-himes Onee-chan med >-<
Ett gruppfoto och min Imouto-san sak såklart göra något så att alla ser på henne förutom Neko-himes Onee-chan.
Mig själv och Neko-hime gör några lama poaser heheXD
Och då kommer en till som vill vara med >o<
Jaop lama poaser...
Haha älskar denna !
Gladare kan man inte vara då man köpt både Grell och Sebastian MohahahXD Inte jag dock utan Kaeru-himes Onee-chan.
Kaeru-hime och Neko-hime när vi väntar på bussen hem till mig.
Och ännu en väntarbild...
 
And that's it.
 
-Jin-sama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0