20års födelsedag!

Yey! Äntligen har jag mig en egen ritplatta! Här kommer min första bild som jag gjorde >_<
 
Neko-hime var också hos mig och av henne fick jag en hylla där jag kan förvara mina spel och en bok med japansk poesi samt en historia-bok om japansk konst >_< Blev jätte glad! Ska så läsa den senare ikväll om jag inte blir upptagen med att skriva på min egen eller läsa min nya varulvsbok, Bitten. Av min farmor och farfar fick jag pengar och glas och två smycken ^w^ Och det var mina föräldrar som gav mig ritplattan! Arigatou för alla presenter! Imorgon blir det att fira med kompisarna, Kuma-chan, Usagi-san och Kaeru-hime vi ska iväg och äta libanesisk mat Yey! Har dock inte beställt någon bordplats men det behövs nog inte... Brukar inte vara mycket folk där fast maten är hur god som helst!
 
-Jin-sama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0