Sista dagen på 7-9.

Idag var sista dagen på lärarprogramet 7-9 fast egentligen var det i torsdags men hur som helst på måndag börjar jag min nya kurs och är lite nervös inför det! En massa bild uppgifter och andra uppgifter som skall göras under kursens gång. Teckning, foto, kropp och massa andra didaktiska/praktiska saker. Idag kom Kaeru-hime till mig efter att hon suttit på bibblan på skolan sedan elva. Var trevligt fast känner mig dum som inte hittade på något direkt.... Men vi hade kul att lyssna på gamla låtar och the real legend of Zelda avsnitten på youtube! Imorgon skulle jag haft tentamen men eftersom jag glömde att anmäla mig så får jag göra det den 4/2 istället. 
      Ville egentligen åka hem i helgen men kände att jag behövde spara pengar så åker nästa helg istället^_^ Men som tur var bor Kaeru-hime här så jag slipper känna mig ensam... -_- Fast saknar Neko-hime, Kuma-chan och Usagi-san jätte mycket!!! <3 Försökte vara smart igår och skicka ett mail till min syo men hon svarade inte så inget möte där inte! Så funderar på att skicka till skolan jag tänkt byta till istället! Livet är verkligen inte lätt!!!

-Jin-sama.

Kommentarer
Postat av: Neko-Hime

Jag saknar dig jätte mycket också! <3 :D

2012-01-14 @ 17:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0