Läxor.

Denna veckan tycker jag ha innehållit många läxor... I måndags skulle vi ha lämnat in 3st bilder och idag skulle man ha tagit ett kort med temat "ur ett annat perspektiv" och imorgon är det seminarium. Då ska jag ha läst färdigt en bok på 100-200 sidor samt valt ett kapitel jag tyckte om och reflektera runt det, almost done with that! Sedan var det att man också skulle ha med sig en barnbild, alltså en bild som någon från förskoleåldern har gjort och så har jag den oturen att alla bilderna som jag sparat finns i Vaggeryd!!! Verkligen inte bra och jag som bara ha bilder från när jag var tolv här i Växjö, då jag sparade mina gamla dagböcker... -_-' Så om inte mamma kan hitta någon bild och maila över så får det duga med det jag har.

(Från gårdagens lektion)
Och nästa vecka har vi 3st bilduppgifter, en fotouppgift med temat "Öppen men typ stängd" och troligtvis blir det fler beroende på om vi har bildanalys nästa vecka.
-Jin-sama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0