Internet!

Internet gud vad jag älskar dig! Igår när jag kom hem från Vaggeryd märkte jag att mitt internet inte fungerade! Hade funderingar på att ringa men tänkte att det var bättre att ringa dagen efter om det inte fungerade då heller, ringde nyss och nu fungerar det! Men de kom aldrig hit så gissar på att någon annan i huset ringde dem om samma problem... -_- Idag på lektionen hade vi skuggning som tema, tyckte att det var för komplicerat med en massa linjer hit och dit och ritade istället av så som jag brukar göra^_^ Blev rätt bra tycker jag för en första riktig skuggning från mig själv >_<


Sedan har jag även fixat en bild på mitt halvfärdiga leransikte >_<


-Jin-sama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0