Hemma i Växjö.

Ja då sitter man återigen i sin lägenhet i Växjö... Känns som en helt ny omställning, precis som när man åker utomlands. Man åker dit och sedan åker man hem. Precis som om man lever i två olika världar. I Vaggeryd bor jag med mina föräldrar och är som jag var då och sedan i Växjö måste man börja plugga, tänka på saker som man vanligtvis inte brukar tänka på! Men nu när Kaeru-hime bor här kanske det slutar med att kännas så himla ensamt och isolerat... Tänkte ha en fotosession med henne på söndag om hon orkar och vill. Men det kan jag fråga henne imorgon då hon ska komma till mig, vi ska äta middag tillsammans ^_^

En sak till; ska skicka väldigt SEN julklapp till Japan.... Undra just hur det ska gå? Måste nog fråga om adress heheXD Eftersom jag flyttade vet jag inte vart den där lappen med Shoko-chans adress hamnade, kanske råkade någon slänga den O_O eller så ligger den någonstans gömd -_-

-Jin-sama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0