Helgen.

I helgen blir det att jag stannar i Växjö, vet inte om familjen kommer och hälsar på men annars är ju Kaeru-hime hemma i växjö >_< Sitter och har rast på skolan, på bibblan, känns udda för jag var den enda som stannade kvar i klassrummet ! Fick inte göra tentan på lördag utan får vänta tills den 4/2 innan jag kan göra den! Känns lite surt men vad ska man göra? O_O Idag efter skolan ska jag plugga, tror jag, eller så ska jag skicka ett mail till min studievägledare och fråga om byte av skola samt kurs -_- Vet att endel studievägledare kan bli tjuriga om man nämner att man vill byta skola så vi får se hur det hela går!

-Jin-sama.

P.s Ska ta reda på under lektionen om man kan se vad Vaggeryd betyder, håller på med ortnamn på lektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0