Utställningen!

Som sagt hade vi som avslutning av både foto och trycklektionerna en utställning på det hela i skolan! Här kommer äntligen bilderna!!!

Mitt självporträtt!

Trycket jag ristade in i plast!

Ett träd som jag tryckte med hjälp av utklippt plastficka>_<

Lite utav de andras grejer!

Fullt av grejer överallt!


Här kommer bilder på affishen vi gjorde med våra ansikten!

En annan tryck variant jag gjorde >_<


Här bestäms det hur våra självporträtt ska hängas upp >_<

Resultatet på det ena trycket! Där jag fick rista ín mönstret på en plastplatta!

Andra trycket jag gjorde! Här nedan kommer två till bilder jag gjorde!

Akatsuki ska det vara men tyvärr ville den blåa färgen hamna lite var som helst!


-Jin-sama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0