Trevlig helg.

I helgen har man verkligen fått göra en hel del ^_^ Igår kom Kuma-chan från skillingaryd till Växjö för ett besök och jag som redan hade min kära Imouto-san hos mig kunde inte ha henne sovande hos mig. Hon sov istället hos Kaeru-hime. Vi umgicks hela dagen lång, vi gick på stan och åt mat hemma hos mig och spelade ända fram till deltävling 3 av melodifestivalen Monopol. Det tråkiga var att när jag och min Imouto-san äntligen kanske kunde få avsluta spelet spillde Kaeru-hime ut hela sin dricka över hela spelet... Tredje gången något sådant händer och den här gången var det inte mitt fel!!! Så vi fick avsluta och började med att städa och torka alla blöta saker! Efter all panik tittade vi på melodifestivalen och efteråt tittade vi på Sherlock holmes och jag grät. Det var så sorgligt och dramatiskt avsnitt och det sista för säsong 2 också! Kaeru-hime blev också helt galen av slutet medan Kuma-chan och Imouto-san var rätt lugna... Men så blir det när man ser på en serie heheXD



Här är en bild jag gjorde i photoshop under fredagslektionen^^<3 Och i skolan är det fullt upp, massor av saker att göra fast nu har jag bara en bildanalys uppgift att göra och det går inte bra... Det går inte att komma ihåg exakt vad läraren sa om uppgiften om man inte haft honom på 3 veckor! Och inget står det på läx- och kontakta läraren platsen och inget har man antecknat heller... Allt går så bra idag...-__-


-Jin-sama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0