Meh...

Idag är det första gången på länge som man känner sig dålig, ont i huvudet och väldigt, väldigt SEG! och halsen har man också ont i! Kommer sådär läggligt när tentan är på lördag!!! Har pluggat lite granna idag, översatt fyra olika texter från fornsvenska till nusvenska... var extremt jobbigt men var något jag måste öva på!!! På söndag, om jag nu inte blir dunder sjuk, ska jag och Kaeru-hime till något shoppingcentrum och cosplaya tydligen. Helt hennes idé och jag är nervös!!! Fast som tur var är jag Senri Shiki från vampire knight så det blir nog inte så farligt... Kaeru-hime ska dock vara Naruto... Vi får se hur det går >_< Vi lär får folk som stirrar på oss! O_O

-Jin-sama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0