Födelsedagspresent!

Idag har jag börjat med min farfars födelsedagspresent! Egentligen skulle det bli en bild på mig men bestämde mig för istället att göra en bild på honom själv^^<3 Än så länge går det bra och känner precis som förra gången, OMG HUR SER DET UT EGENTLIGEN! Tror dock att slutresultatet blir bra!
orginalet!
Som den ser ut just nu!

På lektionen som vi hade 9-12 och 13-16 målade vi! Först hade vi genomgång om färglära och sedan var det bara att starta! Jag gjorde en ny version av en teckning jag gjort förut och tycker att gubben ser fet ut! Imorgon ska jag påbörja nästa, tror jag O_O, som ska vara ett självporträtt av mig själv.


Glömde ta kort när den var helt klar!

-Jin-sama.

P.S Min dator fungerar igen! IT'S ALIVE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0