Besök från Vaggeryd!

Imorgon kommer min första gäst till mig vilket är min Imoto-chan<3 Hon kommer att komma vid fem tiden och inte vet jag hur länge hon kommer att stanna heller och dagen efter kommer Kuma-chan till mig från skillingaryd för att hälsa på mig och Kaeru-hime<3 Kommer att bli mkt roliga grejer i helgen och om exakt en månad fyller Ino-kun 21år! Och just nu har jag två läxor kvar denna veckan och sedan ska jag ha gjort en bildanalys färdigt till måndag! Mkt att göra och stressigt, men ska försöka ta det lugnt och slappna av.

-Jin-sama.

P.S. Dels kommer våra självporträtt att hängas ut i skolan! OoO vilket jag kanske inte helt ser fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0