Fuck.

Okej det fungerade fortfarande inte men var inte rädda håller på att lägga ut den på Youtube O^O Då kan jag sedan länka den hit ^w^/ Gah! Vet inte vad jag ska säga om att det hamnar där men... det känns udda... Jag menar jag är med på bild!!!!! Fast... det är jag även på facebook så det är nog inte så farligt ändå.
 
(För er som gilla Yaoi kan läsa denna, den är riktigt rolig! Elektel Delusion, Yonezou Nekota)
 
Idag köpte jag några till julklappar FAST jag har alla klara. Men jag gör alltid så då jag kanske inte riktigt är helt nöjd med det jag har köpt så fem nya julklappar. En till Kuma-chan, Kaeru-hime, min moster, min Kaa-san och en till som jag inte kan bestämma mig för vem som ska få den...-_- Kan tyvärr inte säga vad förens efter julafton och vissa får vänta till nyår då de läser bloggen... och för att de flesta får samma saker... Men det är roliga grejer, verkligen roliga grejer! Snart har vi även en Itachi i vår cosplay-grupp beställde några av de nödvändigaste för en vecka sedan. ^w^/ Min Imouto-san ska vara Itachi!!!! Hon passar verkligen som honom och hon kan japanska... Så nu jäklar ska hon lära mig mina awesome Sasuke repliker så vi kan köra en massa coola repliker till varandra som sägs i animen!!! Neh nu måste jag sova tror jag... Ha ett gött jullov ni som har det och ni som inte har det får iallafall ha det gött på julafton och nyår^w^ Själv ska jag jobba lite om jag får chansen denna veckan och lite in på julveckan. Och det får jag reda på imon. Sov gott folket!
 
//Jin-sama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0