Ritplatta.<3

Något jag älskar är att rita och genom att jag fick en ritplatta när jag fyllde år har jag lite då och då satt mig och gjort några bilder på datorn. Tänkte att det var dags att visa upp dem även ifall jag inte är riktigt nöjd med de flesta!
 
 
Älskar mina Itachi/Kisame moments! HahaXD Något jag tänkt göra är att skanna in alla mina Itachi/Kisame/Bunny mini serier som jag gjort och färglägga dem i datorn... Men efter mkt letande har jag fortfarande inte hittat adaptern till den... SUGER! Men något jag var överlycklig över igår var att jag efter flera veckor hittade min doujinshi jag håller på med! YEY!
 
-Jin-sama.
 
P.s. I höst ska jag till Harry Potter landet utanför London mohahahaXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0