Haruka-con & annat.

(Yey! Äntligen fungerar det!)

Om ca två veckor ska jag iväg på ett konvent i Blekinge, det första som de tänker hålla där. Det kommer att vara i Karlskrona. Kan knappt vänta! Och någon som jag kommer att träffa på är Rin! Ska bli så kul att träffa henne igen! ^w^ Dock kommer inte Kaeru-hime följa med för hon tycker att det inte var värt pengarna att åka dit... Bara för att är ett endagarskonvent >_< Fast jag och Rin lär ha kul endå! Rin ska vara Sakura, dock väntar hon på cosplay:n. Beställde den för ett tag sedan medan jag väntar på tyg från tyskland. Det suger att vänta speciellt när man känner pressen från skolan och så... OMG! HUR SKA JAG HINNA ALLT!? Konventet är under 8 september men jag ska stanna där hela helgen för att umgås med Rin ^w^<3 Och senare i september ska jag till London med Kuma-chan och Imouto-san <3 Det ska också bli en himla massa kul!

-Jin-sama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0