Förnyandet av Sasuke-cosplay!

Sorry för att jag inte skrivit på typ hundra år! Men jobb och semesterfirande i Österrike/Tjeckien/Tyskland har tagit över mestadels av min tid. Men något jag har börjat planera är hur jag ska fixa min Sasuke-cosplay. Tycker att det är dags att göra den andra tröjan samt armskydden. Men den stora frågan är HUR FAN GÖR MAN DET?! Armskydden är inte så svåra att göra men tröjan... Har försökt att leta efter något mönster att följa utan lycka men tänkte fråga Neko-hime om hon har något bland sina tidningar. Idag skulle jag iväg och köpa tyg till allt men... tydligen ska det komma besökare till oss vilket gör att det säkerligen inte blir idag utan imorgon... Men något jag har gjort vilket har blivit skickat idag var Uchiha märket och den nya Sasuke peruken! Tyckte inte riktigt om den jag hade så köpte en ny som förhoppningsvis INTE är för liten eller ful.
 
 
Och idag har jag även spelat mitt Naruto spel som jag köpte under Uppcon. Ultimate Ninja storm 2. Både jag och min syster satt och skrek när vi försökte oss på Itachi... Låt mig bara säga att spel inte är min specialitet.
 
-Jin-sama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0