Cosplay-grejer!

För några dagar sedan fick jag äntligen mitt Uchiha-märke som jag ska sy dit på Sasukes tröja (när jag väl sytt den). Och idag hittade jag en lösning på Sasuke-skor-problemet. Hittade ett par sandaler i min systers garderob som skulle kunna fungera med några få justeringar. Så det blir att sitta och fundera på hur man ska göra det... Idag ska jag också försöka mig på att hitta något som jag kan måla och ha som Sasukes svärd, känner att jag inte har tiden att lägga ner ex antal timmar på att göra det ordentligt. Skulle vilja men orkar inte med tanke på att jag ska sy hans tröja när tyget väl kommer. Så nu blir det att undersöka garaget eller vinden efter någon passande träbit. ^w^
 
 
Ha det så skojsigt i det fina vädret! >.<
 
-Jin-sama.
 
P.S. Ska även sitta och fixa lite på Kaeru-himes present, hon fyller år om två veckor O-O Och Neko-hime fyller redan nästa vecka ! OMG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0