Hemma igen...-.-

Nu var man hemma eller rättare sagt har man varit hemma i några timmar! >_< Först måste jag säga förlåt för att jag inte skrivit under helgen men har haft fullt upp och så hade jag inte med mig datorn då jag tyckte det var onödigt!!! I helgen har jag tillsammans med Neko-hime utfört ett under... Sasukes cosplay har tagit sin början! MOhahaha!!! Har gjort färdigt överdelen och 90% av armskydden är klara. Symaskinens nål böjde sig så hann inte göra klart armskydden... Så det som återstår är Byxor, kjol, rep och såklart skor... -_-

Under Ichicon kommer inte bara Neko-hime och Kaeru-hime vara där utan även Neko-himes syster Tori-san hänger också med! Neko-hime och Tori-san kommer att köra sitt eget tema under konventet vilket innebär kiminos ^o^ De ska köra tvillingtema vilket innebär samma frisyrer, kläder, skor och ja allt fast i olika färger som ändå hörihop, svart och vitt! Ska bli kul att se dem på konventet! Själv blir jag Sasuke(om jag blir klar vill säga) och Kaeru-hime blir Naruto dock kanske bara under Ichicon.... Under kodachi-con blir det nog Vampire Knight tema med Senri och Maria^_^

-Jin.sama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0