Bearbetning, läxor och cosplay!

Inom de närmsta kommer jag inte skriva på ett tag då jag ska iväg på konvent på helgerna och har lite annat för mig. Jag måste även göra om min blogg, då den inte verkar vilja lägga ut alla inlägg! Tror att det är fel på designen så ska göra om den från början och då lär hela sidan se rolig ut! Kanske lägger jag ut inlägg ändå!! Vill ju visa mig i Sasuke-cosplayen och annat!!!

Tills imorgon skulle jag ha läst färdigt en grej men har inte gjort det men eftersom vi ALLTID går igenom boken på lektionen så gör det nog inte så mkt + detta är det sista i konsthistorian så det gör nog inte så mkt. Och på torsdag och fredag ska vi ha projekarbete eller vad man ska kalla det och mitt projekt behöver 13pers. Huh-.- Funderar på att göra en annan bild men då måste jag hitta en hahaXD

Och iväg på konvent ska man två stycken, den i Lund och den i Växjö. Och såklart ska inget gå som man vill utan tågen till Kodachicon, lund, går konstiga tider som gör att man antingen kommer dit vid 6 på morgonen eller klockan 11, två timmar innan eller efter att konventet börjat! Inga  bussar går det heller att ta! Så lyckat!!!

-Jin-sama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0