Tomodachi!

Vet ni vad!!!!!!!!!! VET NI VAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fått ett brev från Tomodachi och... T-T Tydligen så går det falska rykten på nätet vilket gör att folk inte litar på deras sida, jag blev så HIMLA depprimerad! Tydligen ska dem stänga. Den enda svenska riktiga manga/anime sajten ska stänga! Jag kunde knappt tro det när jag såg det men... tydligen så är det så... Får lite panik! Vart ska man nu hitta allt?! EBAY!?

(Jag gråter också Teito!!!!!!!!!)

De säljer peruker för 250kr bara till den 15oktober så passa på! De fixar peruken du vill ha, bara du säger vilken karaktär och bild. (tomodachi.se)


-Jin-sama.

Kommentarer
Postat av: Kaeru-hime

Noooooo inte Tomodachi!! Så hon beslöt sig för att stänga den i alla fall... :(

2011-09-29 @ 20:54:29
URL: http://kaeruhime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0