OMG!

OMG! OMG! OMG! Jag får frispel! Det jag trodde aldrig skulle hända har hänt! Varför jag!?

Ni vet säkert att jag och Kaeru-hime tänkt bo i en tiny 29kvm men det visar sig att jag har en sådan otur i turen att jag lyckats få ett STORT rum, som jag delar med en annan, på campus! Ettan på 29kvm får jag inte förens november medans rummet kan jag få när jag vill! Och ärligt talat vet jag inte hur jag vill ha det, men tackade ja. Slipper pendla till november men... hur ska jag göra med ettan och Kaeru-hime?! Om jag får rummet imorgon betyder det att jag egentligen inte behöver ettan och då tycker min mamma att jag ska ringa och fråga om Kaeru-hime kan ta över lägenheten... Men jag är fortfarande osäker. Tänk om den andra tjejen i korridoren inte är trevlig eller om vi inte kommer överens, VAD GÖR JAG DÅ?! Och om inte Kaeru-hime vill ha ettan själv utan vill ha något annat?!

Jag såg precis ut som Kero-chan på fotot. Chockad och förvirrad. Fortfarande förvirrad!

-Jin-sama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0