Kultcon11!

Biljetten är köpt och planeringen inför Kultcon11 håller jag på att planera!  Än har de inte lagt ut något schema men förhoppningsvis så gör de det längre fram så jag vet vad jag vill göra. En sak som är säkert det är att jag ska vara med i karaoke-tävlingen den här gången >.<!
  Kultcon11 är under dagarna 28-30 oktober fredag-söndag. Alltså ett tre dagars konvent i kära Jönköping!

Vet ännu inte vem jag ska cosplaya men har en i tankarna men vi får se ^o^

(Blood-C)
Idag försökte jag ta min teori för körkortet men... jag klarade det inte men min syster lyckades ta sitt mopedkörkort! ÄNTLIGEN! Hon var så glad och jag började gråta både för hennes och min skull^^<3

(Pandora Hearts)
En ny serie som jag rekomendera är Blood-C, en ny serie från CLAMP! CLAMP har gjort X1999, Chobits, Tokyo Babylon, Tsubasa Chronicle, Clover & Kobato, säkert en massa andra också men dessa är de mest kända! I just love CLAMP! <3



-Jin-sama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0