Besöket från Japan-dag ett & två.

Nu har jag äntligen tid till att lägga upp alla bilder från när Shoko och hennes vänner var här i en vecka^^<3

Första dagen träffades vi i ett klassrum där vi fick veta när vi skulle vara i skolan och vad vi skulle göra. Det hände inte så mycket mer än att jag tog med mig Shoko hem och hon somnade i min soffa! Fick lite panik över att behöva väcka henne så hon kunde sova i sängen istället.

Dag två var det mycket stoj på skolan och efteråt hade vi smörgåsbord i Fenix2. Här har ni lite bilder.


Som ni ser älskar dem att göra V tecken!

Tjejen längst till vänster är Shoko, hon som bodde hos mig!




Ja det var alla bilder från dag två!

-Jin-sama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0