32,6kvm

Jag fick lägenheten och får nyckeln imorgon! Det känns både skönt och läskigt att flytta. Jag slipper pendla men flyttar ifrån min familj och mina vänner. Mitt schema kommer att vara häktiskt imorgon då jag har flera saker jag måste göra.

-Gå på lektion, fråga klasskamrater om uppgift 2.
-Hämta boken efter klockan 12.00
-Åka ner till centrum, fixa lägenhetspapper och nyckel
-Åka tillbaka till universitetet för att kika på lägenheten, samt mäta och hålla på. Kanske träffa sin rumskompis?
-...Äta... (om jag hinner)
-Hinna till tåget hem
-Gå på apoteket hemma och ta ut recept
-Cykla hem
-Göra uppgift 2 färdig


Jag flyttar under helgen, troligtvis under lördagen, om inte fredagen.
-Jin-sama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0