Tandvärk.

Jag hatar att ha tandvärk! Det är något av det värsta jag vet! Man bara lider hela tiden, i början så är det ok men sen. Haft ont sedan igår och nu har jag fått nog!!! Ska ringa tandläkaren imorgon och se om de har en tid. Orkar inte med att ha ont i två tänder samtidigt, hade varit helt lugn om det bara varit för att min ena visdom tand växter men nu är det så att det är både den och en helt annan VANLIG tand som spökar! Och det är också den jag har haft problem med i ett år eller så. Näh nu ska de fixa den dumma tanden för gott!

-Jin-sama.

P.S. Har ni ont i någon tand under en längre till, lyssna inte på tandläkarn att den är ok även om den har ett stort håll. Fixa den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0