I full gång!

Jag har rent haft det häktiskt det senaste! Körning, teori, ullared, flyttgrejer och presenter!!! Nästa helg är också kultcon!!! Varför ska det vara en vecka kvar?!

I måndags var jag i Ullared och shoppade en hel del, några julklappar och presenter till Usagi-sama & Inu-sama som båda blivit 20. Yey! Imorgon har jag min andra uppkörning, är hur nervös som helst och kommer säkerligen få ett nervöst sammanbrott snart! Var nervös när jag bara skulle övningsköra med körskoleläraren! OMG! o(OoO)o

Hittade idag kanske Neko-himes julklapp >o< Är osäker så ska fundera ett tag på om jag ska köpa det eller inte hihiXD Har även fått min lilla räkning till lägenheten! Jin-sama goes Växjö!!! Men innan dess hoppas jag på att jag fått reda på om jag kommit in på kurserna jag ska läsa i vår, vilka blir bild och bilddidaktik 1&2! Så blir en hel del bild på våren >.<

Regnet faller här hemma vilket suger...-.- Önskar att det blir uppehåll imorgon på min uppkörning, grips av panik annars! Och nu har jag fortsatt på (......) kan inte avslöja det redigt än med tanke på att Kaeru-hime läser denna sidan rätt ofta, Neko-hime också! Måste tänka på att det är en hemlighet för dem heheXD Jaja kultcon kommer att äga sönder yey!

-Jin-sama.

P.s klarade teori-provet! <3

Kommentarer
Postat av: Neko-Hime

Du gör mig massa nyfiken!!! blir galen! fyyyyyy! Lycka till imorn~ <3 du äger :3

2011-10-19 @ 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0