Salstentan.

Då fick man reda på vad man fick för procent antal på salstentan. Fick hela 12%! Känner mig SÅ duktig, egentligen inte. Man var tvungen att ha 65% som minst och jag hade 12%. Låt mig bara säga så här; att ha två tentor direkt efter varandra är inte ideal! Tycker de skulle lagt upp det annorlunda, då man hade två kurser i en kurs O-O Jaja, inom några dagar, typ fredag, måste vi fått resultaten på hemtentan. Vår lärare drar ut på tiden genom att ge salstentan, som vi gjorde senare, tidigare bara för att få mer tid åt hemtentan fast att det finns en regel som säger 15dagar på sig att rätta. Jag hoppas på att bli godkänd i den delen åtminstone.


-Jin-sama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0