...Flytt...

Jaop nu händer det.... Det känns helt overkligt! JAG FLYTTAR! Idag blir sista gången jag sover i mitt egna rum med alla mina grejer... Imorgon försvinner ALLT till Växjö. Känns trist men spännande, lär inte sova. Har hemtenta och vet inte hur internet fungerar så det kan bli lite problematiskt, men kan ju cykla som en galning till skolan, om det har öppet sent. Låna dator och skicka in dokumentet på så viss om mitt internet inte fungerar!!! XO



Mycket att säga hejdå tilll men jag funderar på att komma tillbaka rätt snart! Då Neko-hime ska sova över enda fram till fredag då vi åker hem efter min salstenta! Blir mycket plugg, plugg och plugg och sedan hemfärd^^<3 Ska försöka slappna av i helgen om jag inte måste läsa skolböcker -o-. Neh nu måste jag skriva på hemtentan! Men vi höres och synes när jag lyckats få internet i lägenheten och då alla problem är lösta^o^

-Jin-sama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0