Voodo!

Igår började jag lite smått med voodo-dockor, som jag ska ge som studentpresent till mina kompisar! Jag bestämde mig lite snabbt för att ha djur-tema på dockorna och gjorde sedan en snabb skiss på paint...



Som ni ser på färgerna så kommer jag använda mig av gult, ett grå liknande tyg(med mönster) och ett blandtyg i brunt. Det är viktigt att man har samma kvalite på tyget, annars kan det bli svårt att sy ihop det! Om man använder tunt gardintyg så ska man använda det på hela figuren och om man använder tjockare så ska man ha det på hela! Jag använde mig av båda sorterna, men ska använda det tunnare på en av figurerna medan de andra får av det tjockare tyget!

Lägger ut bilder på hur jag gjorde senare för nu ska jag titta hur det går med min systers konfirmationspresent!

-Jin-sama.

Kommentarer
Postat av: Kaeru-hime

Vilken av dem ska Lisa och Usagi-sam ha? >w<

2011-05-04 @ 20:12:34
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/
Postat av: Jin-sama

Det du ;P

2011-05-04 @ 20:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0