Vals inför balen!

Idag tränades vi allihoppa som ska gå på balen vals! Det var riktigt kul, även om min danspartner inte dök upp. Dansade då med Usagi-san & Kaeru-hime & Risu-chan.

Igår så hade jag lite saker att ta tag i... Hade engelska-lektion, lyssnade på information om balen och sist men inte minst bestämde inför idag!

Det som bestämdes igår hade vi med i firandet för förskolansdag! Det kom sammanlagt 500 barn, men de vara alla uppdelade i två grupper. Vi sjöng, hade ansiktsmålning och fikade! Det hela var jätte trevligt och barnen ÄLSKADE min rosa lockiga peruk som jag hade på mig idag! Kaeru-hime hade också på sig en peruk dock en kort blå, som inte ville sitta som den skulle... Kame-chan var också med oss och tog hand om alla barnen, vi hade jätte trevligt ihop!


-Jin-sama.

Kommentarer
Postat av: Kaeru-hime

Peruken har fått sitt straff!

2011-05-19 @ 21:25:43
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0