The world God only knows!

I vanliga fall brukar jag mest titta på yaoi men här gjorde jag ett undantag... Jag hade tråkigt, då jag läst den mesta yaoin och väntar på fler yaoi avsnitt, och började titta om det fanns någon bra NORMAL serie. Och några minuter senare hittade jag än!

Två säsonger. Andra är inte helt klart, finns enbart fyra avsnitt och första har 12 avsnitt. The world God only knows handlar om en kille (spelnörd) som inte är intresserad av verkliga tjejer alls utan håller sig till sina dejting spel! En dag då han som vanligt sitter och spelar på skolans område (kvällstid) så får han ett mail på sin spelkontroll, vilken han har med sig överallt! Där säger sändaren att den har en tjej som skulle vara intressant för honom. Utan att tänka antar Keima Katsuragi (huvudpersonen) utmaningen. (Keima är väldigt känd bland dejting spelen då han anses vara gud över dem -.-) Plötsligt slåss en blixt ner och en demon uppenbarar sig, men sedan börjar hans verkliga problem... Han blir tvungen att möta verklighetens tjejer...



Tycker den var helt underbar! Rolig, spännande och väldigt omväxlande!

-Jin-sama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0