Student-presenter!

Nu har jag äntligen gjort färdigt mina kompisars studentpresenter vilket blev var sin voodo-style docka (min stil på!). De tog nästan hela em att göra men det var värt det! Nu behöver man inte beskymra sig om det längre utan kan fokusera på allt annat, som att spela the sims medeltiden!

Hade tänkt lägga ut foton på dem men eftersom Kaeru-hime tittar på bloggen rätt ofta så kan jag inte göra det... Hon är ju trotts allt en av dem som ska få en voodo-docka... Nu är det bara två veckor kvar till uppcon! Jag längtar som bara den!

-Jin-sama.

Kommentarer
Postat av: Kaeru-hime

Ååååh... Shit asså!

2011-05-24 @ 13:32:28
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0