Sista mangaklubbsträffen...

Det hela känns dystert och sorgset... Tack vare att man flyttar till växjö i höst så kommer jag förmodligen inte kunna åka dit. Kanske jag lyckas göra det en eller två gånger per år men mer blir det nog inte. Huh-.- för att inte tänka mer på det ska jag titta på nya avsnitt på serierna jag ser på och sedan bestämma mig för vad jag ska cosplaya som inför dagen. 


(Jag känner med dig Lelouch-sama! T-T)

Sista dagen på mangaklubben blir en cosplaydag!

Det du ser kanske du aldrig ser igen
Tänk på dina vänner, familj och getter
Utan dem klarar du inte av det
Följ mig till världens början
Och lyckligt finner du livets lycka
Av: mig>-<

-Jin-sama.


Kommentarer
Postat av: kaeru-hime

Vi får kanske en chans att besöka dem en dag!

Och tänk på att vi istället kommer kunna gå på ichicon varje år...

2011-05-25 @ 12:32:25
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0